THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Wednesday, December 30, 2009

IBU PEJABAT WWN


Selamat Datang ke WorldWellness Network

WorldWellnesss Network Sdn. Bhd. adalah sebuah syarikat rangkaian pemasaran yang menawarkan produk yang berkualiti dan bertujuan membawa kesejahteraan kepada masyarakat melalui produk "YIN dan YANG", program kesihatan dan juga peluang perniagaan.

Produk "YIN" hasilan Worldwellness adalah –

Program Sihat Sepanjang Hayat. Program ini membantu individu, persatuan dan organisasi mengetahui rahsia tentang kesihatan. Program Langsing Sepanjang Hayat.

Program ini membantu individu menjaga berat badan mereka dengan menggunakan terapi `MIFIRO'.

Produk "YANG" pula merupakan produk kesihatan yang diilhamkan sendiri oleh Pengasas. Ianya bertaraf antarabangsa dan diletakkan di bawah enam kategori yang berasaskan "AIR", "MAKANAN", "UDARA", "PENJAGAAN KULIT" DAN "PENJAGAAN DIRI".


Produk WORLDWELLNESS adalah berbeza daripada produk-produk yang lain kerana ianya menggunakan Rx-WaterTM yang telah diilhamkan oleh pengasasnya sendiri iaitu Dr. Noordin Darus ketika beliau diserang penyakit kanser. Ketika itu, untuk mengatasi masalah kesan sampingan yang berpunca daripada ubat dan kimoterapi, beliau berpaling kepada Yang Maha Kuasa. Dengan berkat doa yang tak putus-putus, beliau diberi inspirasi untuk menjadikan pengambilan air yang ditapis dan beraura sebagai satu rutin harian dan akhirnya keberkesanannya telah terbukti.

Air yang dimaksudkan telah banyak membantu beribu-ribu pengguna bagi melawan penyakit mereka seperti kencing manis, gout, artritis, kanser darah dan penyakit-penyakit yang lain. Pelbagai testimoni daripada pengguna mengenai Rx-WaterTM telah membuktikan keberkesanannya membantu memperbaiki kesihatan, tumbuh-tumbuhan dan haiwan peliharaan selain memperbaiki kualiti masakan dan pelbagai faedah yang lain.




Visi Kami


Menjadi sebuah syarikat yang terkenal di peringkat antarabangsa dengan mempromosikan Kesejahteraan dan Penjagaan Kesihatan secara mudah, tanpa mengira jantina, umur, kepercayaan atau sempadan geografi.


Misi Kami


Menjadi sebuah syarikat pemasaran berangkai yang dinamik, unik dan unggul dalam perniagaan perubatan kesejahteraan.

Tujuan & Falsafah


Mengurangkan penyakit di dunia ini dengan menggunakan 7 Prinsip Sihat Sepanjang Hayat serta Perubatan Kesejahteraan Mudah.

Asas Nilai-Nilai Murni

Hasrat murni untuk memuaskan keperluan dan kehendak Pelanggan serta Ahli. Keinginan untuk mengambil langkah yang berani dan kreatif dalam perniagaan. Menghormati 7 Prinsip Sihat Sepanjang Hayat
  • Ketenangan Jiwa
  • Hidup Sihat & Bertenaga
  • Hubungan Kasih Sayang Berkekalan
  • Kebebasan Kewangan
  • Matlamat Hidup
  • Menyumbang dan Beramal
  • Menikmati Hidup dan Bersyukur

0 comments: