THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Wednesday, December 30, 2009

Assalamu'alaikum & Salam Penuh Kesejahteraan,

Sejak pelancaran serta promosi-promosi yang diwar-warkan melalui iklan, media cetak & elektronik, saya mendapat pelbagai reaksi dari pembaca yang melayari blog ini melalui e-mail & sms. Saya merakamkan ucapan TAHNIAH kerana anda selangkah menjadi pengguna bijak serta menjadi usahawan/i bijak (smart entrepreneur) serta jutaan terima kasih melayari blog ini untuk perkongsian maklumat.

Dari maklum balas yang saya perolehi, ramai yang bertanyakan mengenai konsep, kelebihan seterusnya bagaimana cara untuk menyertai projek ini. Ia umpama satu gelombang yang terealisasi yang telah kami bayangkan sebelum ini.

Projek Copycat ini merupakan projek untuk melahirkan PENGGUNA JUTAWAN dari sebuah Syarikat pemasaran berangkaian 100% milik bumiputera muslim yang ditubuhkan pada tahun 2003 iaitu WorldWellness Network Sdn Bhd (WWN). Sayrikat ini diasaskan oleh Dato' Dr Noordin b. Darus dan popular menerusi produk terapi air penyembuh aura pertama di dunia, Rx-Water.

Konsep projek HEBAT ini, anda TIDAK PERLU jual, TIDAK PERLU maintain, Modal HANYA SEKALI Sahaja...

Kelebihan Projek Copycat :

  • Fleksibel - Sama ada sambilan @ sepenuh masa, anda tentukan. Sama ada banyak @ sikit, anda juga tentukan.
  • Tanpa Had - Bayaran bonus keuntungan tiada terhad dan bergantung kepada kebolehan anda.
  • Pendapatan Berterusan - Pendapatan anda berterusan, bergantung kepada prestasi kumpulan anda.
  • Berkongsi keuntungan - Segala usaha & kejayaan diraikan & dikongsi bersama
  • Peningkatan Kendiri - Berpeluang untuk mempelajari kebolehan-kebolehan yang membina peribadi seperti berinteraksi & berdikari.

Bagaimana???

1) Daftar secara online di sini @


0 comments: